Anual, casa de modă Chanel organizează seminare pentru reprezentanții produselor brandului său din lumea întreagă. Compania a decis să petreacă evenimentul în acest an în luna Iunie într-un loc pitoresc din Italia, pe malul lacului Como. La seminar a participat angajatul magazinului dfm Mihaela Spinei.
Hotelul, unde au fost cazați oaspeții companiei Chanel, este amplasat chiar pe malul vechiului lac francez Como. Peisajele uimitoare au dat dispoziție întregului eveniment și au ajutat la cufundarea în lumea frumuseții absolute.
Mihaela Spinei ne-a povestit despre faptul, cum a avut loc acest eveniment. ”Prima zi a început cu anunțarea rezultatelor vânzărilor pentru anul 2014. Deasemenea ne-a fost prezentat planul vânzărilor pentru anul 2015 și ne-am adâncit în tehnica vânzărilor, asupra căruia compania pune un accent important. Seara a avut loc o cină tematică, unde a fost anunțat un dress-code: toți invitații au fost rugați să îmbrace haine de culoare albă.
A doua zi a fost dedicată frumuseții faciale. Lecția a fost condusă de către specialistul de make-up al companiei Chanel - Yannick Lemaire. După lecțiile teoretice s-a propus de a trece la cele practice. Noi am putut folosi cunoștințele obținute, realizând machiaj fetelor-modele. După masă a avut loc un training pe tehnici de vânzare, condus de managerul companiei Graziella Giammusso. Ea a povestit despre faptul, că politica vânzărilor companiei se bazează, în primul rând, pe interesul clienților. Seara ne aștepta o surpriză: o plimbare cu funicularul. Înaintea privirii noastre s-a deschis o priveliște incredibilă a lacului maiestuos, peisaje de munte și sate minuscule, ce se ascund printre ele. După aceasta noi am fost invitați la cină în restaurantul Bellavista, unde am fost serviți cu bucate naționale.
A 3-a zi a fost compusă din lecții, unde am studiat produsele noi ale companiei: ultimele colecții a produselor cosmetice și parfumerice Chanel. Noi am putut face cunoștință primii cu produsele, care au devenit o nouă verigă în dezvoltarea cosmetologiei din lumea întreagă. Aceste traininguri mi-a permis mie să fiu pregătită la sosirea mărfurilor noi, care în curând vor apărea pe rafturile magazinelor dfm. Ziua s-a încheiat cu o plimbare fascinantă prin provincia Bellagio. După care eram așteptați la o cină șic pe coastă, la care dress-cod-ul ne-a ordonat să îmbrăcăm haine de culoarea neagră”.
Mihaela s-a întors din Italia cu multe impresii și a împărtășit cu plăcere cunoștințele acumulate cu colegele sale. O abordare competentă și profesională a vânzărilor ajută angajaților noștri să aleagă pentru clienți produse cosmetice și parfumerice, care corespunde în totalitate cerințelor clienților.