Noutăți şi Promoţii

Noutăținoutăți / despre vizita lor la fabrica "ruschii standart"

2015-08-04

Compania "Ruschii standart" a petrecut un concurs printre vânzătorii-consultanții companiei dfm asupra vânzărilor producției companiei. Premiul cel mare a fost o călătorie în St. Petersburg, vizitarea obiectelor turistice și o excursie la fabrica "Ruschii Standart".

Cei mai buni vânzători a produselor brandului "Ruschii Standart" au devenit angajații dfm din Aeroportul Chișinău Șova Alexandru, Todosienco Mihail, vînzătorul – consultant al magazinelor Duty Free din Aeroportul din Bișkek în Kârgâzstan Kylychbek Osmonov, deasemenea a mers managerul companiei Andrew Tsybulsky.

Călătoria a fost organizată la cel mai înalt nivel – mașini personale, ghid de însoțire, cele mai bune hoteluri și restaurante. Angajații noștri s-au simțit adevărate persoane-VIP.

A doua zi după sosire angajații noștri au fost luați în excursie la fabrica companiei "Ruschii Standart". Iată ce a povestit despre această vizită Alexandru Șova: "Cum numai am ajuns la fabrică, imediat a devenit clar, la ce nivel se află această companie. La intrare au fost înmânate uniforme, fără care accesul pe teritoriul companiei este strict interzisă. Am fost impresionați de atelierele imense, echipamentele high-tech, coeziunea echipei. Excursia în interiorul fabricii a fost efectuată de către tehnologul principal al companiei. Am reușit să pătrundem în "creierul principal" al companiei, aceasta este o cameră nu prea mare, ocupată de manageri, ce urmăresc toate etapele de producție prin intermediul calculatoarelor. După care noi am mers în "inima" companiei "Ruschii Standart": În această secțiune high-tech muncesc doar 2 persoane. Aici vodca trece filtrarea și capătă acel gust foarte moale, mulțumită căruia este populară în întreaga lume. După care noi am fost conduși în sala de degustare. În timpul degustării noi am putut înțelege, pe cît de diferite sunt produsele după gust".

Mihail Todosienco a continuat relatarea colegului, povestind despre faptul, cum reprezentanții companiei "Ruschii Standart" au organizat odihnă pentru vânzătorii noștri. "După, noi am mers la restaurant, unde am luat prânzul. După care a avut loc excusia la Palatul Ecaterinei, care a lăsat o impresie de neuitat. După care am fost conduși în una din cele mai renumite biserici ortodoxe ruse – "Biserica Învierii". Apoi ne-a așteptat o excursie de neuitat pe o barcă personală pe Neva. Dupa aceasta am mers în hotel, ne-am schimbat și am mers la balet, unde am văzut într-o interpretare uimitoare "Lacul lebedelor". Seara am fost invitați la restaurantul-muzeu al vodcăi rusești, unde tot: de la interior pănă la felurile de mâncare – este îmbibat cu tradiții naționale vechi. La final ne-am cufundat în viața de noapte al orașului, vizitând unul din cluburile sale".

În dimineața zilei de 4 Iunie vânzătorii dfm erau așteptați la hotel de un șofer personal: el a condus băieții la aeroport. Excursia în orașul Sankt-Petersburg, organizată la un așa nivel înalt, va rămâne încă mult timp în memoria angajaților companiei noastre.

Remarcăm, că așa călătorii sunt unul din stimulii cei mai efectivi în munca consultanților. Cunoștințele, acumulate pe durata vizitării fabricii unuia din cei mai buni producători de vodcă rusească, se folosește efectiv pentru o creștere în volum a vânzărilor în viitor.