plata

Achitarea produselor

  1. Alegeți produsul dorit.
  2. Deschideți coșul de cumpărături, linkul căruia se află în partea dreaptă de sus a paginii.
  3. Faceți click pe butonul "Comandă".
  4. Completați câmpurile cu informații despre plată, deasemenea indicați data și timpul zborului. (Atenție! Crearea comenzii pe website-ul nostru este posibilă nu mai puțin de 24 ore pînă la zbor).
  5. Verificați datele și apăsați butonul "Confirmă comanda".
  6. Selectați metoda de plată convenabilă: prin cardul VISA, MasterCard sau Maestro - și apăsați butonul "Confirmați comanda". După care dvs veți fi redirecționați spre resursele sistemului de plată.
  7. După achitare Dvs veți vedea numărul comenzii dvs. Păstrați-l pentru a putea ridica produsul.
* Atenție! Este necesar de a furniza datele pașaportului! Produsul se poate ridica numai în prezența biletului de avion (la plecare sau la sosirea în Aeroportul Chișinău).

Anularea comenzii

Dacă doriți să anulați comanda din orișicare motiv înainte de a ridica comanda, sunați la numărul de telefon 022-22-80-47 sau trimite-ți mesaj la adresa electronică support@dutyfree.md cu indicarea numărului comenzii.

Procedura de obținere a produselor

În ziua indicată, dvs trebuie să fiți în Aeroportul Chișinău de pe adresa str. Dacia 80/3. Eliberarea produselor are loc în Sala Plecări sau Sala Sosiri: în dependență de faptul, plecați sau sosiți în țară. Este bine să se ia în considerație, că pentru a ajunge în această locație, trebuie să aveți bilet la avion. Vă rugăm să contactați serviciul "Shop&Collect" și prezentați pașaportul și numărul comenzii. La fereastra "Shop&Collect" vi se va elibera cumpărăturile și un cec.
* Atenție! În Sala Sosiri eliberarea produselor are loc PÂNĂ LA controlul pașapoartelor. În Sala Plecări cumpărăturile se pot ridica DUPĂ controlul pașapoartelor.

Dacă data plecării se va modifica, contactați serviciul clientelă al magazinului nostru și anunțați deaspre aceasta.

Procedura de returnare a produsului

Dacă dvs doriți să returnați un produs, contactați personalul magazinului online prin telefonul 022-22-80-47 sau prin adresa electronică support@dutyfree.md. Returnarea produselor are loc în conformitate cu procedura, stabilită de legislația Republicii Moldova.

Serviciul clientelă

Pentru a pune întrebări referitoare la funcționarea magazinului sau pentru a primi informații detaliate despre produse, sunați la numărul de telefon 022-22-80-47 sau scrieți la poșta electronică support@dutyfree.md.
Programul operatorilor telefonici: 9:00 – 18:00; de luni până vineri.
Reveniți mai târziu, suntem offline!
Off
line