PLATA, RIDICAREA MĂRFURILOR ȘI PLASAREA COMENZILOR ONLINE
Facem experiența de cumpărături cât mai convenabilă! Acum oferim posibilitatea de a cumpăra direct în magazinele DFM, precum și de a plasa comenzi online. Produsele noastre pot fi achiziționate:
CUMPĂRĂTURI ÎN MAGAZINE
Magazinele DFM funcționează pe teritoriul Aeroportului Chișinău
Este necesar un bilet de avion pentru a face cumpărături în zona sterilă. Pasagerii care sosesc în Aeroportul Internațional Chișinău, precum și cei care petrec sau întâlnesc pe cineva pot face cumpărături în Sala Sosiri.
Serviciul SHOP & COLLECT
La achiziționarea mărfurilor, este posibil să le ridicați mai târziu: puteți aranja un serviciu de depozitare, indicând ora și locul primirii. Ulterior mărfurile pot fi ridicate atât în Sala Plecări, cât și în Sala Sosiri.
Serviciul CLICK & COLLECT
Acest serviciu este conceput pentru cei care preferă cumpărăturile online. Cumpărăturile pe site vă permit să studiați sortimentul în detaliu, să faceți o alegere fără grabă și să vă asigurați că produsul este disponibil la momentul potrivit.
* Atenție! Pentru a plasa o comandă online, este necesar să furnizați informații personale din pașaport!
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Cine poate comanda livrare de la DFM?
Trebuie să aveți bilet de avion cu plecare în cel mult 6 luni de la data comenzii. Trebuie să aveți cel puțin 18 ani.
Câte articole pot fi comandate pe site?
În magazinul nostru, puteți achiziționa bunuri numai pentru uz personal: în scopuri necomerciale. Verificați regulamentul țării gazdă care stabilește cantitatea de bunuri importate.
!Cantitatea de bunuri achiziționate este responsabilitatea exclusivă a cumpărătorului. Înainte de a cumpăra, ar trebui să determinați legalitatea importului de produse în țara care urmează să călătoriți.
Cînd și unde îmi pot ridica comanda?
Comanda facută online poate fi ridicată din magazin în ziua următoare. Puteți ridica mărfurile atât în Sala Plecări, cât și în Sala Sosiri.
În ce monedă pot plăti comanda?
Plata se face in lei moldovenești la cursul de schimb comercial din ziua cumpărării. Echivalentul în lei a sumei spre achitare va fi afișat pe pagina coșului de cumpărături la plasarea comenzii.
Ce să faci procedezi dacă se schimbă data plecării/primirii?
Contactați operatorii noștri prin e-mail la support@dutyfree.md sau la telefon 022-22-80-47 și informați despre reprogramarea zborului Dvs. Programul de lucru al operatorilor de telefonie: luni - vineri 9:00 - 18:00.