Consultanta de frumusețe a magazinului dfm, Alina Nosachenko, specialista produselelor cosmetice a brandului Dior, recent s-a întors din St.Petersburg. Călătoria a fost organizată de către reprezentanții casei de modă Christian Dior și a avut loc începând cu 21 până pe 23 aprilie. Călătoria a permis de a ridica nivelul de calificare a consultantei companiei și de a o iniția în subtilitățile utilizării produselor companiei.
Compania Dior și-a adunat angajații în SPA Hotelul St.Petersburg de pe malul Golfului Finlandez. Seminarele și atelierele de creație au fost organizate în mijlocul naturii primitive. Alina Nosachenko, vânzătorul-consultant al produselor brandului Dior în magazinul dfm din Aeroportul Chișinău, a relatat despre faptul, cum a decurs călătoria și cum s-au petrecut lecțiile teoretice și cele practice, organizate de către cel mai mare producător de produse cosmetice din lume.
La prelegeri ascultătorilor li s-a povestit istoria casei de modă Dior, deasemenea au fost inițiați în secretele fabricării produselor cosmetice și parfumeriei brandului. Participanții la seminar au putut afla, unde și cum sunt produse renumitele parfumuri Christian Dior, deasemenea ce componente unice și scumpe sunt parte componentă a parfumurilor și produselor cosmetice. Pe parcursul atelierelor de creație s-a demonstrat, cum este bine de aplicat o cremă de piele, loțiune, mască și alte produse cosmetice de îngrijire. În plus, diferite moduri de aplicare a machiajului se practica pe modele. Participanții au învățat, în ce constă tehnica ”franceză” de folosire a parfumurilor și multe alte subtilități parfumerice și cosmetologice.
Alina povestește: ”La seminar au participat 24 de persoane din diferite țări. Seara noi toți luam cina în restaurant la o masă comună, unde fiecare din noi împărtășea istoria sa. Noi ne-am simțit ca o familie integră mare! Eu mi-am făcut prieteni noi pe parcursul acestor zile, plus au rămas doar emoții pozitive. Eu am aflat foarte multe lucruri noi despre produsele cosmetice și parfumeria brandului. Aceste cunoștințe sunt folosite activ în comunicarea cu clienții magazinelor noastre”.
Notăm, că compania dfm organizează regulat traininguri pentru consultanții săi, deasemenea ia parte în mod activ la seminarele internaționale, organizate de către producătorii produselor clasa premium. Aceasta permite angajaților magazinelor să posede informații cît mai veridice, actuale și să ofere consultații competente consumatorilor cu privire la produsele vizate.