Sectia de parfumuri DFM s-a completat cu arome de la indraznetul brand Juliette Has a Gun. Fiecare parfum are caracter netrivial.
Denumirea marcii se traduce ca “Julietta cu arma” ce oglindeste conceptul: aroma este arma seductiei. Fondatorul brandului a devenit Romano Ricci, stranepotul renumitei modelier Nina Ricci. Copilaria lui Romano a trecut la fabrica de parfumuri, unde bunelul ii povestea cum se creaza buchetele noi de arome. Romano a dezvaluit cum i-a venit ideea crearii parfumului: “Am dorit sa deschid femeii contemporane un univers nou unde romantismul si gingasia sunt completate de libertate si independenta”.
Romano Ricci a dorit sa creeze o Julietta a lui Shakespear din secolului XXI si sa o inarmeze. Aroma este creata pentru a deveni o arma universala a femeii contemporane. Aici este tot: un caracter jovial, seductie si feminism. Fiecare aroma este numita de creator episod: episod din viata Juliettei. Fiecare din ele are o misiune deosebita: de a demonstra caracterul romantic si rebel si multitudinea personalitatii.
Prima aroma a brandului a aparut in 2006 si de atunci aromele Juliette Has a Gun au cucerit inimile miilor in intreaga lume. Iar acum, parfumurile unicale sunt disponibile si clientilor DFM. Consultantii sectiei de parfumuri va vor demonstra toate plusurile aromelor Juliette Has a Gun si deasemenea va vor ajuta in alegerea scenariului aromatic ce vi se potriveste.